Sunday 1 January 2012

azam ohh azam..

haha selama nie aku xpernah berazam... tpi tahun nie ada sikit laa aku berazam nk capai utk tahun nie... wahh bangga rasanya... hihihi =DD azam aku yg pertama... jeng jeng haha mesti laa NO LOVE smpi laa masanya tiba... haha bukannya apa malas nk seksa diri... cinta nie mmg laa happy, bahagia, rasa mcm dunia nie kita punya tu laa yg org bercinta rasa... tpi bila kecewa amek kau... mata tu bengkak je.. bt apa nangis sbb lelaki... pernah ke lelaki nangis utk kita.. kalau ada pun sikit je... xramai ok... azam aku yg kedua... nak jadi org yg lebih baik lg... maklum laa manusia... nk jadi baik mmg laa susah... tpi nk jdi jahat mmg senang kut... haha walaupun susah tpi aku akan cuba... yang last sekali.. walaupun nmpk senang tpi boleh makan dalam kut... aku akan cuba senyum mcm mana sekali pun keadaan... bila kena mrh, aku akan senyum.. bila dibenci org, kita senyum jgk... bila happy, kita lagi senyum sampai telinga.. apa pun jua keadaan aku akan cuba senyum.. bak kata ex aku dengan senyum boleh bt kita muda... serius mula2 xpercaya tapi bila tgk ex aku tu... ye aku percaya... sbb muka dia jauh bezanya dgn umur dia... serius dohh... haihh... harap2 laa semua azam aku nie berjaya... kalau berjaya caya laa... nak thu knp aku xberazam psl kejayaan.. bukannya sbb xyakin akan diri sendiri.. cuma xnk terlalu berharap... berharap nie xsemestinya kita akan dpt pun.. so biar laa saat, minit, jam, hari, minggu dan bulan berjalan dgn sendirinya... semua tu akan berjalan sendiri dan kita perlu ikuti dgn usaha jgk... usaha sikit, sikit laa dpt kejayaan.. and kalau byk usaha tu, insyaAllah dpt laa kejayaan yg membanggakan... so HAPPY NEW YEAR... tutup buku lama, buka buku baru... buku lama jgn dikenang lagi... xguna dah sbbnya masa xkan berundur tpi masa berjalan kehadapan.. so sentiasa laa fikir masa depan.. orang yg tua pun menetapkan impian dan fikir masa depan nie kan pula org muda mcm kita... betul x?? =DDD

No comments:

Post a Comment